top of page
iStock-178406755.jpg

הצרת נרתיק מונעת צניחת נרתיק

עם השנים והתבגרות האישה הרירית של הנרתיק נעשית יותר דקה, הלידות וההנקה מוסיפות לתופעה ולכן תחושתן של נשים רבות כי הנרתיק התרחב וההנאה מקיום יחסים נפגעת, בעוד מה שאירע בפועל הוא שהרירית של הנרתיק נשחקה. צניחת הנרתיק היא אחת התופעות שיכולות להתרחש כתוצאה מכך. התופעה קורית בשל חולשה של רצפת שרירי האגן. כאשר שרירים אלו נחלשים, עלול הנרתיק לצנוח ובשלבים חמורים יותר הנרתיק אף עשוי להגיח חלקית מהפות. צניחת נרתיק היא לא תופעה המסכנת את חייך. יחד עם זאת, היא מפריעה למהלך חיים איכותי ותקין ועלולה לגרום לך בצדק למבוכה. בנוסף, כתוצאה משחיקת הרירית יורדת במקביל חומציות הנרתיק וזאת מובילה לשורה של תופעות בריאותיות לא רצויות כגון דלקות חוזרות באיזור הנרתיק, גרד עקצוץ, תחושת חוסר נוחות כללית או כאבים בזמן קיום יחסים ולעיתים אף לבריחת שתן במאמץ. נשים רבות מדירות את עצמן מהנאה בקיום יחסים בגלל התופעות הללו וחוששות לדבר על כך ולשתף. 

 

מדוע השרירים נחלשים? 

הגוף של האישה עובר שינויים רבים במהלך השנים כתוצאה מקיומן של לידות, שינויים הורומנליים ושינויי גיל ואף גנטיקה היא חלק מהעניין. הרצפה שמחזיקה את שרירי האגן נשחקת כתוצאה מכך מבחינת עובייה וגם נחלשת. 

 

מהו הטיפול החדשני בלייזר ואיך הוא יכול לעזור לי?

מכשיר הלייזר המהפכני מגרה את רירית הנרתיק ומוביל לייצור של קולגן. עם עיבוי הרירית, מתרחשת הצרת הנרתיק, חוזרת הגמישות של הנרתיק ויורדת חומציות הנרתיק לרמה תקינה. זוהי פעולה לא פולשנית שנעשית ללא הרדמה וללא כאב ואת השינויים רואים לאחר 3-4 טיפולים בהפרשים של כחודש ימים.

עד כה הטיפול החדשני הזה היה נגיש יותר לנשים באיזור המרכז, אך כיום נשות הצפון יכולות להינות מקבלת הטיפול החדשני הזה בקליניקה פרטית, באווירה אינטימית ועם יחס אישי וחם למטופלות.

בחו"ל, הטכנולוגיה החדשנית הביאה לכך שנשים כבר אחרי לידה אחת לא מוותרות על הטיפול המהפכני הזה. הן חוזרות כך להרגיש צעירות יותר ומחוזרות יותר, בייחוד לנוכח הפגיעה של הלידה באופן כללי בדימוי העצמי הגופני של האישה. בכך הן מגבירות את יכולתן להינות מחיי המין, דבר התורם רבות לזוגיותן. אחת המטופלות אמרה "חזרתי להרגיש כמו בת 30 שוב", כי אם אפשר להגיע לכך ללא כאב וללא הרדמה, אז בעצם למה לא?

מהיר

טיפול פשוט ונוח המבוצע ללא אשפוז ואורך דקות אחדות בלבד

אודות הטיפול

טיפול הלייזר נעשה בטכנולוגיית femtouch באופן שאינו כירורגי, לא הורמונלי, שאינו דורש אשפוז. מדובר בטכנולוגיה חדשנית לטיפול באמצעות לייזר co2 טיפול מדויק ומבוקר של קרני לייזר מזעריות (microbeam) על דופן הנרתיק. פעולה זו מעודדת צמיחת רקמה חדשה על ידי גירוי ייצור הקולגן.

למה עליי לצפות?

מתי אוכל לראות תוצאה? בדרך כלל יש צורך בשניים עד ארבעה טיפולים להשגת התוצאות הרצויות בדופן הנרתיק. בבדיקות קליניות נשים דיווחו על תחושת שיפור ממשית כבר לאחר טיפול אחד או שניים.

למה אוכל לצפות לאחר הטיפול?

מיד לאחר הטיפול תיתכן תחושת חום קלה מאוד

דופן הנרתיק copy.jpg

הרופא המטפל יעביר את האפליקטור לאורך דופן הנרתיק בתנועה מבפנים כלפי חוץ

חלקיקי קרן לייזר מוקרנות copy.jpg

חלקיקי קרני לייזר (fractional) מוקרנות לאורך דופן הנרתיק

אולי יעניין אותך גם...

צרי קשר
bottom of page